Jun 4, 2009

My Zaman Skolah @ FORM 6

ZamaN ForM 6...1 of My greatest And SweeTest memory of aLL time..
Masa Aku belek2 Pic2 Kat LapTop Aku ni..Terjumpa la Pic2 Masa aku form lower 6 n Upper 6..
hehehe, Smua Dah masuk U (kecuali aku) ngehh..
Ruginya xda pulak Pic Masa Orientasi..Tapi pIc Graduation ada hahahhaha..
KepadA Kwn2 Ku yang terbaca Blog Ni...Jgn MArah If ada Ur Pya Muka ya..hahahha
in Remembrance Of oUr Memory Together...cewahhh

Me n Jane

Masa GraduatiOn Senior

Sukan Sekolah 2007, aku ja sorang laki ney...hahahhaa


Menteri Keceriaan Ar hehehe

wif mY fav. Teacher..Cgu NaNa

Wif The Unduk Ngadau hahahaha

Grad Pic...xda tie lagi tu hahha



2 comments:

EmMaCuLatE said...

Evelyn ni..wawawawa..mana sudah muka aku sebagi timbalan menteri kecerian..hahaha..Kureng bah kau..hahahaa..muka c nick lagi..kakaka

JusT Haryz said...

wawawawa, ui ada gmbr kita tp time d ums udah hehehe xda pla time sikul hehehe